Zie maar hoe je aan je informatie komt…

Bijna op hetzelfde moment dat de dame van de infobalie me vertelt dat het vliegtuig uit Madrid boven ons hoofd in de lucht cirkelt, landen Klaas en Rocío in Frankfurt. So much for info. De aankomstborden laten nog altijd een verwachtte tijd van 10:08 zien, terwijl het inmiddels al bijna 11 uur is. Elke 10 minuten roept er iemand om dat de vluchten naar Porto en Madrid voor onbepaalde tijd zijn uitgesteld. Natuurlijk kan ik het niet laten te vragen waarom ze geen informatie over de aan te komen vluchten omroepen. Het antwoord is – uiteraard – “Dat doen we nooit”. Ja, en?
Om kwart over 11 belt Klaas dat ze in Frankfurt zijn aangekomen en met bussen naar Nederland worden vervoerd. Geruisloos is de informatie over de vluchten van Madrid en Porto van de borden verdwenen. Op de site is te lezen dat die vluchten helemaal zijn geannuleerd. Want iedereen heeft toch een computer tegenwoordig??
En ik breng de rest van de dag weer vol verbazing door. “*biep* the customer”, ik schreef het al eerder.
Overigens, hou me ten goede: dat het weer slecht is, daar kan Ryanair niets aan doen. Dat ze zich daarvoor verontschuldigen vind ik dan ook de grootst mogelijke kolder.

informatie op vliegvelden






,

Nog geen reacties.

Geef een reactie