Voor

B

Serie 17 – April 1999

Als je niet vooruitgaat, ga je achteruit. Een open deur? Dat mag misschien zo zijn. Maar om vooruit te komen moet je voorwaarts. Voorzichtig naar het voorgenomen doel. Met vooruitziende blik. Zonder vooroordelen. Zo blijf je in het voordeel.

Om in de markt een voorsprong te krijgen hebt u voordelen nodig. Wat is uw bedrijf en product waard voor de klant? Hoe kunt u voorkomen dat hij of zij naar een ander loopt? Voor communiceren van voordelen is professionele aanpak voorwaarde. Overtuigingskracht is immers de manier waarop je iets zegt en consequent blijft zeggen. We staan voor u klaar als ontwerpers en vormgevers m/v en hebben er niets op tegen als u eens komt praten.

A | B | C | D | E | F | G | H| I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z






Nog geen reacties.

Geef een reactie